10 februari 2008

Misslyckat adressbyte

Hade planer på att ändra adressen hit, för enkelhetens skull, bara för att krångla till det. (Det var dumt att inte ha samma från början, och om möjligt ännu dummare att byta efter ett år, men sån är jag) Men det blev så jävla skumt! Bytte till den nya först innan jag insåg att folk inte skulle länkas dit genom att skriva in den gamla, skulle byta tillbaka till den gamla för att ge folk några dagar på sig och då är den upptagen! Efter ett dygn liksom...? Kolla bara vad skumt, den är inte ens på svenska så vad Malins Pussel spelar för roll i samanhanget har jag ingen aning om. Fan vad skumt. Känner att det är läge att logga in på msn och ändra detta, och DÄRFÖR hatar jag att vår dator inte funkar! FAN FAN FAN. Diggar att min läsarstatistik är typ, LÅG ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

de va därför jag kom till spice karlas blogg hela kefla tiden. bra gjort att skicka adressen tillslut iaf ;)