18 februari 2008

Måndag

Tjo! Jag har massa kul (och jätteintressant...) att berätta.
  1. Vår dator funkar igen! Lyckalyckalycka, nu äntligen kan jag leka msn, bilder, photoshop, itunes och annat när jag vill... YES! Eventuellt innebär detta att jag snart kommer publicera det allra första inlägget i min nya blogg, som inte ska ersätta den här utan snarare vara ett litet komplement... Lite seriösare typ.
  2. Idag har vi redovisat bilduppgiften med barndomsfotot, och för en gångs skull är jag nöjd med något jag gjort! Sen att de andra skrattar åt mina försök att nämna någon styrka jag har utan att låta för självsäker är en annan sak... Man kan inte alltid lyckas.
  3. Jag har tränat innebandy idag! :P
  4. I gamla stan, i väntan på Ropstentåget, åkte ett rött skabbigt tåg med bara ett tomt flak efter förbi, utan att stanna. Mystiskt! Jag har aldrig sett det förut faktiskt. Så, tack SL (eller vem som nu stod för det) för lite trevlig omväxling!
  5. Det var stjärnklart när jag gick från bussen.
  6. Hela dagen har jag lyssnat på Sunrise Avenue (om någon minns "Fairytale gone bad" för ett år sedan?).
  7. Imorgon är det matteprov! Och jag har knappt pluggat! :D ...Fast matteprov kör man väl ändå på rutin, eller? ;D
Pusselipussel (:

Inga kommentarer: