12 februari 2008

Sovmorgon & Guitarhero

Igår natt sov jag tre timmar. Inte hälsosamt. På eftermiddagen tränade jag innebandy i 2 ½ timme, och efter det var jag så trött att min kropp bestämde sig för att kompensera för den föregående nattens bristande sömn...

...Så imorse vaknade jag 10:10 och insåg att jag hade 50 minuter på mig tills engelskauppsatsen började. I minusgrader och motvind cyklade jag till skolan, kom i tid (till min egen stora förvåning) och skrev engelskauppsatsen om Komvux. Till ingens förvåning alls ägnade jag de sista 30 minuterna åt att rita som vanligt ^^

Linnea och Sofia hade laddat upp med Guitarhero hela morgonen och delade med sig litegrann under lunchrasten. Sen hade vi historia, idrott på Frescati, jag cyklade hem och spelade flöjt i Bodalsgården och det var typ min dag. Grattis.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

<3 // you-know.who-and-if-you-dont-I-hates-you-D:-<333<333