17 februari 2008

Helgen

Underbar lördag;

bandymatchen vanns med Ciccis hjälp med 6-3 och hon blev såklart jättepoppis i laget efter det. ^^ Efter lite drömmande om vårkläder på mitt rum var vi bjudna på middag hos några kompisar :) Grymt härlig kväll, Malin i knät på fem killar (as usual), god mat, datorspel, film, godis... Det slutade med att hela familjen gick hem utan mig, och sedan fick jag gå hem själv ^^ Då hade jag precis sett början av Saw IV och halva I am legend... Var sådär halvtaggad på tanken att det bodde zombies i varje hus ^^

Idag har jag försökt att plugga matte, misslyckats med det och i stället ritat. Jag tog en promenad, beställde kläder med Cicci, upptäckte att vi beställt dubbelt av ett linne, försökte i panik ringa till kundtjänst men kom inte fram. Provar imorgon igen :) Jag har även insett att jag har läxor att göra och matteprov att plugga till... Men jag orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Ge mig vår! Orkar inte att det har varit snö senaste dagarna. Visserligen har den nästan smält nu, men det gör det ju bara slaskigare.

Ha det bra lyckliga barn, i morgon är det bandyträning i Sprallen så jag är tagg! =) Pussel

Inga kommentarer: