08 februari 2008

Friiiiday (:

Tjo!

Dagens grattis går till Linnea som fyller 16 :D ♥

Idag har vi haft 3:1-noja tror jag. På svenskan skrev jag "novell" (=kemilabbrapport) i datasalen. På engelskan gjorde vi sketcher inspirerade av en bild full av skumma människor tillbedjande / ihjälkramande varandra (vad tycker ni om min engelska way of putting it?), det var grymt kul. Sen var det dags för mentor meeting som tillbringades först med endast vår mentorsgrupp, och sedan chokladbollarna och browniesarna var uppätna spenderades resten av tiden inne hos Pär. Lunchen bestod av tacos och efter det en träningsrunda (i syfte att förbränna dagens onyttigheter alternativt att i panik lämna in labbrapporten en timme för sent). 75 minuter historia avnjöts som avslutning på en allmänt positiv och glad dag, och sen var det dags att åka hemåt! :)

Jag var taggad på promenad för en gångs skull, och tog ut hunden. Nu borde jag väl egentligen plugga, har läxor i svenska, engelska, matte, tyska och biologi, men gör som synes inte det. Vi tar det imorgon... Har för övrigt bandymatch också. Tagga!

Lev väl alla människor (: Pussel ♥

Inga kommentarer: