28 februari 2008

Hemma :)

Ja, vi drog till fjällen några dagar. Snö och sol och blåst och på det hela taget en skön paus från stan, med slalom, längdskidåkning, fika och lite släktumgänge. Som vanligt har jag saknat allting här hemma, och därför är det tråkigt att komma hem när ingen är här... Just nu lever jag på
1) Att det snart är vår
2) Mora

...och det var typ det. Är långt ifrån färdig med Dvärgen, har inte ens börjat i tyskaboken, har ingen tes till historian och ingen aning om hur jag ska klara det stundande kemiprovet. Varför suger allt? (Creepy smile)

Jag blir rastlös! Har suttit i bilen en hel jävla dag, nu behöver jag faktiskt någon som orkar engagera sig lite! AAAHH!! x/

Haha, grattis till alla för det fantastiska "äntligen hemma och såhär kul har jag haft det"-inlägget. XD Love ♥

Inga kommentarer: