12 februari 2008

For you I bleed myself dry

Idag hade vi sista lektionen med vår vikarie, samtidigt som den ordinarie läraren kom tillbaka. Det var så komiskt att se kontrasten mellan dem! Jag ska inte sitta och sprida skit om någon, det gör folk så mycket ändå, men oavsett har de här två veckorna med honom varit grymt härliga. Han har fått klassen att skratta, medan eleverna gråter när vi har den vanliga läraren... Komisch.

Jag. Har. Ingen. Som. Helst. Inspiration. Alls!.

Min flöjtlärare hade ett fint ord för min livsideologi idag; mindervärdeskomplex.

Orkar ingenting, har träningsvärk och läxor och för mycket att göra. Saknar datorn som fan, saknar msn och fotona och meningen med livet.

Okej, för att följa Disas instruktioner måste jag nu ha två positiva tankar för varje negativ. Så, jag kör hårt: Öh... Det blir vår i år, vi ska till Mora i vår, vi ska (kanske) till Grekland i sommar... Det får duga så länge.

Imorgon taggar vi på skridskor med scoutbarnen! Woho (:

Inga kommentarer: