10 februari 2008

Mulen soldag

Hejhej.

Såg Titanic igår, det var fint, filmer blir liksom bättre ju äldre man blir. Eller man har åtminstone lättare att tänka lite också och inte bara titta... Insåg att jag nog aldrig skulle orka kämpa så som alla gjorde där, med tanke på att jag förmodligen aldrig skulle ha råd med en fin biljett skulle jag göra som mamman med sina två barn och gå och låsa in mig i hytten. Eller tvärtom; äntligen skulle min överlevnadsinstinkt vakna till liv. Jag vet faktiskt inte. Men i vår ska vi ju på kryssning med Siesta, så vi kanske får se då.

Eftersom laptopen är ledsen har jag varvat lite olika datorer för att ta ut min datorabstinens; pappas jobbdator, mammas, och för tillfället vår gamla. Som är mycket ledsen.
(skärmdump i ett försök att illustrera)





Så fint var det! ;D Måste nästan lägga in en bild på hur bloggen ser ut också, bara för att det är så fult. ^^ För övrigt vann vi matchen igår med 7-3, allt gick bra bortsett från ett litet utbrott jag fick på domaren när han vägrade hjälpa mig. Och nu är det bestämt - i vår ska vi till Mora!! LYCKA!!

Pusselipussel =)

Inga kommentarer: