29 november 2007

Här har ingenting hänt sen sist, här går dagarna och här går åren

Tjo alla glada!

I måndags såg vi på film på tyskan, den var fett hemsk och handlade om Tyskland år 1954. Allt var allmänt grått och trist och en kille råkade äta upp sina kaniner utan att han visste om det. (Därför har jag gått runt resten av veckan och varit rädd att äta upp Colan ♥)

I tisdags fick jag trevligt lång sovmorgon, och sen hade vi aerobics och danskoreografi på idrotten. Alla som i vanliga fall inte anser sig få utrymme nog att skämma ut sig tillräckligt, blev nog nöjda nu... Efter en snabb titt kunde man i alla fall konstatera att läraren inte var mycket bättre själv, vilket ju var en tröst. Efter det var det dags för flöjt som vanligt, och sen läxor på kvällen.

I onsdags fick vi lunch som smakade packad torsk (igen) och sammanlagt hade jag 6 lektioner under dagen, inklusive kören på Jarlaplan. Det resulterade i en skoldag som varade från 9 - 18, det vill säga mer än jag egentligen klarar av. Med tanke på hur dåligt jag kan alla stämmor och texter till luciafirandet så var jag duktigt död när jag väl kom hem sen. Kvällen ägnades åt studerande, bland annat gjorde jag klart kemiläxan som var till förra torsdagen. Nu är det snart bara resten kvar, eller vad man nu kan säga i ett försök att muntra upp sig själv lite. Förresten ska Winnerbäck ha turné i sommar, lätt att man ska dit! Tänkte bara smöra lite för Anniepannie först så hon fixar biljetter.

Idag har jag haft exciterande spännande kemilabb och sen tyska då vi såg klart på filmen. Sen åkte jag till bästemor och städade där, så hem igen... Har lyckats skrapa ihop en timmes paus innan innebandyn som jag tänkte utnyttja väl genom att vila lite. Shit, jag dör snart. Puss ♥ ♥

Inga kommentarer: