17 november 2007

Godisdag

Vi hade en jättetrevlig kväll med tjejerna hemma hos Sofia igår, det måste vi absolut göra om ;D ♥

I morse hade man ju då hoppats på lite sovmorgon kanske eftersom man kom hem mitt i natten men då familjen var av helt andra åsikter så fick jag sova till ungefär nio. Då var morfar här och alla slamrade utanför rummet så att det inte var någon idé att försöka somna om. I stället slängde jag i mig lite frukost och hann följa med den äldre delen (det vill säga inte min älskade lillebror som hatar meningslösa vandringar) på promenad.

Jag vill jättegärna åka till fotomässan, men jag vet inte när... Linnea och Paula skulle visst dit idag. Men imorgon ska jag ut och spöa saltis runt kl 13 - 14 så i samband med det kanske.. Om någon är taggad på fotomässan i Nacka är det bara att säga till ^^

Gissa hur många gånger ni vill vad min mamma har köpt. Ledtrådar:
5 poäng: Rund plastburk
4 poäng: Färgad folie
3 poäng: Ätbart
2 poäng: Godis
1 poäng: Choklad

Och det är gott så man vill dö
Och det gör ont så man vill dö
Och det passar så bra med resten av mig
Så jag låter det vara så

Det ligger sönderriven blå folie bredvid datorn.
"du smälter när jag tar på dig ..."

Pussel ♥ Ha en bra dag!

Inga kommentarer: