23 november 2007

Kvällskladd

"Grym dikt" har någon kommenterat. Lite intressant med tanke på att det här är ett ställe jag stör ut all skit på, snarare än förväntar mig feedback, men jättekul! :) Sånt värmer mer än folk tror, verkligen. Sen är det lite synd att det är anonymt men så länge folk inte skriver nåt annat än sånt så känns det rätt okej.
..
..

Du kan le
..
Så att jag smälter
..
Du kan ge
..
Så jag tar åt mig
..
..
Jag håller på att ladda upp Winnerbäckbilderna på bilddagboken nu, kika gärna (Pusslaren), för alla är inte jättedåliga :) [du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt?]
I morgon vill jag klippa mig, sen ska vi bowla med tjejerna och käka middag här :) mys! Och på söndag ska jag... plugga. Haha, jag är så jävla bäst, jag har skjutit upp läxorna från hela veckan (samt förra) tills på söndag, och jag kommer inte hinna göra ens hälften av dem! Och det roliga är att jag inte ens orkar stressa upp mig, precis som alla andra i klassen. Idag på mentormötet kom det fram hur chill många tycker att skolan är, vilket är direkt kopplat till att de inte gör de läxorna som de får ^^ Det är fint att det är sånt vi sitter och säger inför Catrin utan att tveka. Känns bra ♥
..
..
Jag tror på duvan som vet vart den ska,
Jag tror på godhet och bättring
Jag är en barkbåt som driver mellan grenar och stenar,
Och en nattfjäril är min besättning ♥
..
..
(du skriver så fint så, Lasse, "du kan så enkelt sätta ord till alltihop" ♥)
(haha "Hej jag utnyttjar inte alls min superidé om att koppa Facebook-hjärtan" xD)
(jag är glad :D)
..
Sen du var här har gatorna gått hem ♥ ♥
..
Och allt som tråka' ut mig då känns lite mera värdefullt sen du var här, för det är så, och jag har väntat på en vårdag i november, längtat till spelningen, och du håller mig vid liv, och det är så fint, och det är lika bra att sluta nu när du är på topp för finare blir det inte och du är finast på jorden och du har räddat så många liv, "Jag antar att du proppar hjärnan full med Panodil och Cipramil" och du är min glädjedrog, mitt antidepressiva medel som håller mig uppe ♥
..
..
Pusselipussel ♥ ♥ ♥
..
..

Inga kommentarer: