07 november 2007

Tisdag + onsdag

Tjo. Igår skrev vi engelskauppsats och sen firade vi Klara genom att gå ut på stan och fika under håltimmen. Sen hade vi ESU och lekte skapelsemyter, sen trampade jag till Frescati där vi spelade basket. Efter det skyndade jag hem (i min otroligt heta neongula reflexväst som Olivia och Lovisa G föreslog att jag skulle ha på mig på fest/disco) och efter lite föda och dusch var det flöjt som gällde. Kom hem och fick i mig lite riktig mat, sen räknade jag matte på kvällen.

Woho, idag har jag haft jobbigaste dagen i veckan med massa massa lektioner. På datan gjorde vi ett test-excel-prov och på matten satt jag och lekte med Gustav och Nima (utan att lyckas producera särskilt mycket vettigt). Efter kören glassade jag hem och käkade med mor och skulle bara kika läxorna på cm, och nu hamnade jag här. Tack vare Jocke som nödvändigtvis skulle påpeka att vi hade sett varandra i morse ;D

Japp, nu måste jag i alla fall plugga. Historia, svenska och matte ligger troget och väntar uppe på sängen och känner jag läxorna rätt så kommer de inte att börja göra sig själva i första taget. So... 'll be back. Bis dann!

Inga kommentarer: