03 november 2007

Malin is fryser

Tillbaka efter en vecka fylld med allt möjligt. Typ bullar och snö. Jag hade kunnat skriva längsta blogginlägget hittills i min exklusiva karriär men har tappat sugen på precis allt, så... Jag skippar det. (fick nyss ett mail från Facebook, jag är populär - not) Min miniräknare har fortfarande inte behagat dyka upp. Därför har jag inte pluggat matte fastän jag borde gjort flera sidor och JAG ÄR SÅ JÄVLA DÖD PÅ DET HÄR

Förlåt.
För att jag skrek.

Kom på att Hon kommer från främmande vidder borde få en självmordsöversättning. Eller typ, ny text alltså. Satt och lyssnade på mobilmusik halva bilresan,

har för övrigt kommit på att min diskreta önskelista består av:
* Bärbar dator
* ipod
* Pengar

jäh. DÖD xl

(det skulle vart en smiley typ fast... det vart extra large... :S)

PUSS

Inga kommentarer: