13 november 2007

Tisdagmorgon

God morgon.

Idag börjar jag 12.10, men var tvungen att gå upp i vanlig tid (6.30) för att hinna till tandläkaren. Och gissa vad som händer när jag och Pelle har sprungit ner till busshållplatsen och bussen precis kommer? Pappa ringer och säger att tandläkaren är sjuk. NAAAJS! Så jag kunde fått flera timmars sovmorgon i stället, men världen är ond. En positiv sida hade det i alla fall; jag har hunnit plugga en massa samt sitta (liiite lite) vid datorn. =)

Idag ska jag till Jarlaplan, oerfaren som jag är har jag aldrig varit där. What an experience... Sen är det konsert ikväll, något som visserligen kunde varit ännu trevligare ifall jag kunnat låtarna (FUCK! Skulle ju övat på dom nu på morgonen ^^) men i vilket fall - najs! Framför allt najs att man får fika.

Jag är uppriktigt ledsen över att inte hinna blogga längre =/ Det var ju det enda jag höll mig fast i, jag knarkade bloggen hela tiden och kunde producera fyra-fem inlägg på en dag, som ni som känt mig ett tag känner till kunde vara av minst sagt varierande kvalitet... Som nu, hade jag haft all tid i världen på mig hade jag definitivt skrivit ett nytt inlägg med innehållet DET SNÖGAR! , bara för att upplysa er om det och dela min glädje över det med övriga människor. Men ... det kommer väl en tid för sånt nån gång igen. (kanske möter vi en vår igen) Jag har laddat in massa bra musik till mobilen, så ifall någon undrade är det nu inte bara Winnerbäck utan även en del annat också. Men jag vill ha en ipod! (bortskämd skitunge som jag är, ge mig en kotte i julklapp så kanske jag skärper mig ^^) ...och en segelbåt. (öh, I wish)

jaja, måste gå nu ifall jag inte vill missa tåget. Och det vill jag inte. Lev väl alla människor!
Pussel ♥♥

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gick upp klockan 6 tack vare hanna idag, annars kunde jag gått upp kvart i 7! men de bästa va att när jag kom fram till skolan insåg jag att ja hade sovmorron, de va ungefär lika kul XD