13 november 2007

Tiiiisdag :D

WOH! ♥

Det känns knappt som att man har varit i skolan idag, bortsett från att tiden har gått... Det enda vi gjorde var att se på filmen Educating Rita och leka på ESUn. Samt äta lite coucous och typ... kebab. Tror jag. Idrottsföreläsningen på Jarlaplan handlade som misstänkt om ungefär det som jag redan kan sedan nian, men det var ganska trevligt ändå att sitta och rita och lyssna lite halvhjärtat på vad läraren sa. Sen känns det ju extremt häftigt att ha sett Jarlaplan också... (sarkasm) (mot typ oss själva)

Bra som jag är sitter jag vid datorn tretton minuter innan det är möte inför konserten, jag är helt enkelt bäst på tidsplanering (fast det var länge sedan jag senast kom i tid till flöjten)... Eftersom det snöade hela natten och halva dagen är hela stan mycket ljusare nu än förut. Det tycker vi om!

Åh, jag gillar att mina inlägg på facebook blir alldeles för jävla långa så jag typ får cutta ner dem skitmkt och skriva i ett, två extra bara för att få plats... Hej, jag har ett liv, jag gör inget annat än skriver inlägg till folk på facebook.

Nästa vecka är det innebandy på idrotten. Jag är taggad som aldrig förr!! Fan vad kul det ska bli alltså. Och på torsdag är det först kemilabb, om vi har otur och Monika är frisk vill säga, och sen slutar skolan för dagen (ifall man inte vill gå på Liv & studier vilket man nästan skulle betala för att slippa). Då glassar jag till Bästemor, städar och käkar lite och sen åker hem och slappar / pluggar hela eftermiddagen. Chill! Sen är det bandyträning i Gärdeshallen, jag är taggad.

Woho! Är det någon mer än jag därute som försöker skriva dikter på tyska? Det är grymt svårt faktiskt. Man kan för få ord för att hitta rim, och vet för lite om språket för att få ett bra flyt även i texter utan rim ^^ jag är bäst. Får väl försöka hitta några på internet någon gång :D

Måste dra. Plikten kallar... erm, bodalsgården alltså. Puss! ♥♥

Inga kommentarer: