05 november 2007

Måndag.

Idag har varit en ganska chill dag ändå. På matten lekte vi vinklar typ årskurs fyra-nivå, och lite nya enkla grejer, sen tråkade vi oss med excel och gjorde adressböcker. Sen dog vi väl visserligen typ hela högen på biologin men det var inte så farligt eftersom Linnea hade fyllt mig med nötbrownies innan. Lunch = extremt otaggat, risröra + torr kyckling + brungrön majs-avokado-gucka = mackorna kändes extremt aktuella. Samt resten av browniesarna. (plural frågetecken?) På tyskan drog vår kära mentor igång med massa grammatik bara för att jävlas, men hon är så söt så hon lyckas aldrig riktigt deppa ner oss totalt ^^ Sen fortsatte jag och Klara med vår utklassning på kemin (som till stor del är hennes förtjänst, kan jag ju säga - mol är inte riktigt min grej...), och sen var det typ glassa hem i mörkret på cykeln som gällde. Slappade lite hemma, käkade middag, läste Ronja Räubertochter (men visst, jag har verkligen ett liv!) innan tha gang kom och spelade pictionairy, snackade och fikade. Mys :)

Så, nu ska jag typ fortsätta göra ingenting... har nästan inga läxor, eller okej, omformulering: orkar nästan inte göra några läxor... Ahrgeewwm. Jag är tröööött. Jag träffade Eric idag! :D Det var roligt. Sen har jag typ... pluggat lite...

Jag har kommit på att ljudet av snöflingor som träffar den hårda kragen på jackan låter precis likadant som ljudet av fiskar som äter på koraller. Det är lite trevligt att tänka på Thailand mitt i vintern sådär :D

Pussel! Looooove ya ^^

Inga kommentarer: