03 november 2007

Värmeljus

Just det, kom på att det är sån här... buuh... typ... pumpor... allhelgona-någonting idag.
Vi gick till kyrkogården eftersom det här är en av de få dagarna på året som man har en riktigt bra ursäkt att gå dit av egentligen ingen anledning alls. Det berör mer än man tror innan att det ska göra, att stå mitt på en kolsvart kyrkogård som bara är upplyst av miljoner ljus... Vi tog med tre värmeljus också, för att få känna oss som alla andra. Och missförstå mig rätt nu, men ibland kan jag nästan känna avund för alla som har förlorat någon anhörig och verkligen är förlåtna att fälla några tårar en sån här mörk kväll. Jag vill också ha en bra anledning att få vara ledsen! Eller typ dyster... Fint var det i alla fall. Och jag hade med mig kameran så några suddiga otydliga mörka bilder finns väl att bese på bilddagboken inom en inte alltför avlägsen framtid...

Inga kommentarer: