29 november 2007

Tjurbajs ^^

Jag har kommit fram till många intressanta grejer. Här följer en lista på allt kul bara för att ni måste ha nånting att slå ihjäl tiden med!
  • Innan jag somnar brukar jag lyssna lite på musik och jag orkar inte hämta snäckorna så jag spelar direkt ur mobilen på låg volym i stället, och jag har märkt att när jag släcker lampan låter musiken mer! Det är lite roligt. Jag menar, jag kan ta att blinda utvecklar bättre hörsel och sånt, men det här är extremt... Det är i såna lägen man börjar tro att det var någon som tänkte efter lite innan jorden skapades.
  • Det har varit olagligt mörkt ute idag. När jag kom från tåget var klockan kvart i fyra och det var dödligt svart utanför mitt hus. Jag vet inte om man borde skylla på kommunen eller några andra men hälften av gatlyktorna var inte tända trots att det var mörkt som om klockan var 9 på kvällen. (Samtidigt som vi inte alltför sällan ser gatlyktor tända mitt på dagen under sommaren... Där är det några som inte har tänkt alls, och det är ju lite synd.)
  • Det är rätt så jobbigt att verkligen vilja dö för någon man tycker om, men veta att det inte skulle göra någonting bättre. Det känns så meningslöst på något sätt...

Hej vad bra att jag sitter och ödslar tid vid bloggen när jag egentligen borde plugga. Döda mig någon. Puss ♥

Inga kommentarer: