08 oktober 2008

Beep & cybertown

Tjo.

På idrotten körde vi beeptest & push-ups, situps, etc. Slitigt men kul, och jag gjorde nästan 2,30 i stående längdhopp! Då var jag nöjd :)

Lunch & fysik. Engelska med individual talks (på svenska!), kärlek på Robin för att han är bäst. Och för att han sa "Fortsätt bara vara du" - inget man hör sådär slående ofta precis.

Matte. Kemilabbrapport. Stressa till Ropsten, parkera cykeln, ta tunnelbanan till Fridhemsplan, träffa folk för...

...CYBERTOWN! Två omgångar bara vi 6, i tre olika lag. Helt grymt, Pusslaren och Erik XIV ägde sönder. Och jag kom först en gång :'3
x

Lyckliga barn :D

Till Ropsten. Cykla hem. Kassler & ris. TV. Dator.

Världensbästaneahmailat <'3 Jag tog massa bilder i morse som jag tänkte ladda upp så fort jag orkar (...vilket lär hända vilket år som helst). AA nu, pussi <'3

Inga kommentarer: