23 oktober 2008

Dagens...

...Klädsel: Mörka baggyjeans med muddar, svartvitt linne, vit skjorta, blå converse & nyckelhalsbandet.
...Låt 1: Hold me av Savage Garden, som min inneboende humla surrade på i huvudet hela morgonen. (Om han inte får klaustrofobi där inne? Ingen fara, där finns gott om plats.)
...Låt 2: Mmmbop av Hanson, som Piko så fint valde att slumpa under min emotimme ^^
...Pepp: Att världens bästa Irmeli kom till skolan! :D
...Depp: Att jag inte valde DSG :'/
...Framgång: Att jag fick alla rätt på tyskaprovet (bortsett från några små grammatikfel), och att Catrin sa att det var über-MVG även i steg 5! :o
...Mys: Fika med Paj & Klaris! Risifrutti samt baguetter, mjukost & körsbärstomater från Coop som förtärdes till varsin latte på Sandy's (till personalens omåttliga förtjusning ^^).
...Aktivitet: Bolleyvoll i Vasa Real :D Jag & Paj var fett duktiga! ;)
...I-landsproblem: Att mitt finger är ledset - och att mitt rouge har gått sönder! :'o
...Måste: Städa :/

Pussel <'3

Inga kommentarer: