17 oktober 2008

Don’t be here now, don’t be here anytime

Hallåå :D

Det är fredag! (Informativ inledning på inlägget :p)

Satt med Piko & Pixel i fönstret ovanför 4:3 och fotade lite.


Dagens stora happening, åtminstone för min del, var tveklöst att vi såg Döda Poeters Sällskap på svenskan. Min lycka på jorden! Den var ännu bättre än jag mindes den... Ser klart nästa vecka. Peppad! Efter lite sömn under fysiken trampade jag hemåt, och Pixel var ju med så det blev givetvis ytterligande fotande...



Dagens bästa: Filmen såklaart! ♥
Dagens sämsta: Trötthet >O
Dagens låt: How we walk av Mando Diao
Dagens klädsel: Svarta jeans, vitt linne, Green Day-tröja, svarta sneakers.

Snart ska jag iväg och vara barnvakt åt tre sjukt underbara ungar en bit bort på ön. Ska bli jättekul! Pixel hänger med såklart, fast vi får se hur mycket fotande det blir... :3

Hoppas alla får en trevlig fredagkväll! Vi hörs :) Pusselipussar ♥

Inga kommentarer: