14 oktober 2008

Film & labb

Tjoho!

Det här har verkligen varit en toppendag! :D

Tidigt i morse (närmare bestämt kl 05:36) fick jag ett sött sms från Linnea <'3 Sedan hade jag lååång sovmorgon eftersom jag inte skrev något prov, och efter det har vi bara haft chilliga lektioner. Sett på Goodbye Lenin på tyskan, och bitar ur Frankenstein på svenskan (älska paradoxalt val av filmer, åsyftande språk ^^). Sedan lång kemilabb som jag och Arman var högst framgångsrika på - som Pär sa; jag är som bäst klockan halv fem på eftermiddagen! ;p Sen sa han att han verkligen var stolt över hela gruppen, det var gulligt :'3 Och Arman sa också att jag inte alls var så dålig som jag påstod.

Och Tineke säger att barnen längtar efter mig! Fatta hur otroligt mycket lite ord kan värma ibland :') Jag ska för övrigt vara barnvakt där på fredag, det ska bli så sjukt härligt. Mm.

Dagens bästa: Fiiina människor som gör en glad ♥
Dagens sämsta: Mycket att göra. Massa plugg och fullbokade kvällar och helger :/
Dagens låt: Dunkla rum av Lars Winnerbäck
Dagens klädsel: Mörka slappa shorts (Rules by Mary), svarta strumpbyxor, gråa knästrumpor, svarta ballerinas, vit t-shirt och den svarta hatten.

Nu bär det snart av mot scoutlokalen där det är dags för juniormöte! Hoppas alla har haft en bra tisdag :3 Pusselipussar! ♥

Inga kommentarer: