06 oktober 2008

Måndag i höstsolen

Tjoho!

Det har varit fint väder i dag. Vi har fått tillbaka engelskauppsatserna, och efter Robins "everyone's gonna be disappointed" var nog ytterst få riktigt besvikna över sitt VG+. Jag själv var jättenöjd eftersom jag skrivit sjukt dåligt och i princip inte ens berört ämnet ^^ Sedan var det brandövning, pepp.

Efter skolan åkte jag och bytte min otroligt snygga hatt mot den sista 58:an som fanns kvar. Lucky me! Sedan en snabb sväng till Dentalröntgen bara för att det kändes så otroligt nödvändigt, är så fantastiskt spännande och dessutom nästan ligger på vägen hem. Eller något.

Cykla hem genom underbar huvudstad i höstsolen, på bron över klarblått vatten fullt med glitter, himla trevligt helt enkelt.

Blir ingen flöjt i kväll så jag lär ta min mammas plats på scouterna där småbarn ska få komma på prova-på-kväll. Hoppas på att hinna se på The great debaters också (eftersom Tyler lär vilja ha tillbaka den snart), som om jag har tid till det liksom.

Och så läxor och hunden och kaninen. Och dessutom är det sjukt mycket jag vill hinna fota, bland annat det tjocka lagret av lönnlöv vid Gångsätra aula. Och Jo fyller snart år.

Hej mycket att göra.

Dagens pepp: Det mesta :)
Dagens depp: Att min mobil är sjukt ledsen och laddar ur efter fyra minuter (seriöst!). Så alla som försöker nå mig kan ju fortsätta med det utan att nå någon större framgång, om ni inte satsar på msn / mail / hemnummer.
Dagens klädsel: Jeans, svarta sneakers, svart linne, grå stickad luvtröja.

Får jobba på en Dagens låt också, bara för att.

Ha det bäst alla! Vi hörs :3 Pusselipussar ♥

Inga kommentarer: