12 oktober 2008

Båtfixning igen! :)

Hallå! :D

I dag har jag varit i hamnen hela dagen (den femte scoutrelaterade aktiviteten den här veckan för min del^^). Vi var färre än någonsin, men hade väldigt trevligt ändå! Jag & Cc paddlade avantibåtar som sedan lyftes upp och placerades på bockar där vi skurade & fixade med dem. Min underbara [och av alla högt älskade] mamma kom ner med jättegod lunch och den sedvanliga choklad- och kokoskakan som höjde allas energinivå väsentligt. En sjukt gullig liten pojke var där också och bidrog till den glada stämningen :3

Dagen har alltså varit riktigt najs, i världens finaste höstväder. Okej att det har kommit att främst representera avsaknad av social begåvning att prata om vädret, men jag måste ändå kommentera det - bara för att, liksom: Blå himmel. Varmt i solen. Riktigt blåsigt, med gäss ute på vattnet, och en Hi-Q som swischade förbi över dem i 130. Och allting omgivet av färgglada träd. Jag och Pixel stortrivdes!

Lame bild på Skärsätrahamnen i höstvädret ^^
x
:)
x
Solsken bakom taggtråd, jag smälte <'3
x

MEN DET ÄR DEN INTE.
Här får alla gå igenom, till ljus och värme och blåa vågor.
(Att himlen är överexponerad och horisonten sned tar vi inget extra för)

Dagens klädsel: Ojojoj. Stackars er som inte var där, säger jag bara. Mammas gigantiska byxor, upprullade, hetare blir det knappt...
Dagens låt: Vilse i allt det svarta av Lasse Lindh

Hemma nu, borde väl plugga lite och annars bara ta det lugnt. Ha en skön söndagkväll! Pusselipussar :) ♥

Inga kommentarer: