13 oktober 2008

Grå

Tjo! Måndag igen, och jag gissar att alla är jättetaggade som alltid. Sammanfattar min dag i små punkter då jag för tillfället är för lat för att producera en sammanhängande text.

- I morse när jag cyklade till skolan, grät jag så att jag fick tårar i öronen. Det kittlades obehagligt men var ganska komiskt :p
- En omgång Taboo på engelskalektionen sände mitt självförtroende till någonstans i trakterna kring 0:1an, men var i övrigt roligt - särskilt med Adam med.
- Innan lunchen passade folk på att duscha varandra i gratis wannabe-o'boy som delats ut i tunnelbanan, vilket föranledde killarnas klädbyte med varandra.
- Naturare som vi är, var vi förstås tvungna att uppmärksamma att knäckebrödskivorna i matsalen inte var rektangulära utan faktiskt rombiska.
- Att självaste Phil pratar svengelska på lektionerna är onekligen aningen oroväckande. "You have a week on you", yeah right...

När jag cyklat hem igen satte jag mig vid datorn och under eftermiddagen har jag försökt lära Cicci fysik (och misslyckats), käkat kakor och sett på Andra Avenyn. Sedan har jag spelat lite flöjt också, inte särskilt fint men det tar vi inget extra för. Hem i höstmörkret, duggregnet med Pixel i väskan och Piko i öronen.

Dagens bästa: Hum. Vet inte, lite likgiltig dag sådär.
Dagens sämsta: Min avsaknad av tagghet
Dagens låt: Du skär av Lasse Lindh
Dagens klädsel: Jeans, vitt linne, stor beigegul tröja (pappas), jättegammalt skärp.
Och lillebror spelar Die motherfucker, die på högsta volym, som om man inte var självmordsbenägen ändå liksom.
Pussel <'3

Inga kommentarer: