07 oktober 2008

Gadsit

Tjo!

I morse såg jag i tidningen Mitt i Lidingö att det året vi slutade nian gick 25% av eleverna från Bodal ut med ofullständiga betyg. Var fjärde elev hade minst ett IG. Det är rätt sjukt.

I morse var det ännu dimmigare än den där morgonen när jag fotade (bild). Jag misstänkte liksom så fort jag öppnat dörren att jag skulle sakna Pixel om jag inte tog med henne, men insåg samtidigt att jag skulle komma grovt sent till tandläkaren, så hon fick ta en vilodag helt enkelt. Efter att jag fått en tuff tatuering cyklade jag till skolan där jag chillade mig igenom ett tyskaprov. Efter skolan har jag varit i lokalen med juniorerna där vi lekte knivbevis och eldning - det var högst framgångsrikt mitt i ett bostadsområde, yeey.

Nu har jag haft tid för lite middag och andra nödvändigheter (som msn, blogg o. dyl.) - sedan får vi se om det hinner bli något pluggat också.

Dagens pepp: Att det kom nya barn till scouterna!
Dagens depp: Att jag har sjukt mycket plugg som jag inte orkar med :/
Dagens låt: I will follow you into the dark av Death cab for cutie. Har säkert haft den förut, men det är det enda jag har sjungit på idag :/
Dagens klädsel: Det är kul när man får komplimanger för sina kläder! :) Idag hade jag på mig höga jeansshorts, vit t-shirt, svarta hängslen, svarta strumpbyxor, converse och så min älskade hatt :3 (skulle verkligen ha fotat det men hann inte...)

Ha det bäst folk, pusselipussar på er! ♥

Inga kommentarer: