09 oktober 2008

Småsaker


På det lilla bordet bredvid min säng står ett kaffefat, som jag tömde ut över bordet idag. Det innehöll följande:

- Ett trasigt hänglås som jag fått av Fredrik
- Ett hjärtplåster jag fick av Cc en dag i slutet på förra sommaren när vi var i stan och träffade Is
- Del till en trasig glödlampa
- En patron från ett pistolskott
- En nit från Ccs skärp
- En enkrona från -72
- Ett asplöv
- Locket till ett USB-minne
- Ett trasigt armband från Nemo -08
- En mutter med skruv
- Ett par örhängen
- 5 Pence (fast jag aldrig varit i Storbritannien)
- En len sten
- Ett upphittat hjul från en leksaksbil
- En hopknögglad papperslapp med texten:
Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
(Är du lika ensam som jag?) <'3
- En liten gosedjurselefant från IKEA som jag fick av Karla
- De här hoptorkade rosenbladen från när Irmeli kom hit för exakt ett år, tre månader och sjutton dagar sedan.

Jag antar att ni fann det mycket intressant att läsa om allt skräp jag samlar på mig. Pussel ♥

Inga kommentarer: