11 oktober 2008

Mys hos Jo!

Så en sammanfattning av den härliga kvällen hos Jo då :)

Hon hade fixat jättefint med förrätt, god middag och underbar panacotta till efterrätt, och hela kvällen var jättelyckad. Lite blandat folk var där, precis så många att det blev lagom trångt och mysigt runt bordet.


Lollo (kusin) + pojkvän, Bolle, Erik, Emelie, Patrik, Ekorre & Jessie :)


Edvin, Jessie, Rickard & Lollo :)


Cc & Ekorre ♥


x
Emelie & Micke :3
x
Såklart hade hon fått presenter också, vad annars kan man vänta när födelsedagsbarnet är en sådan underbar person? Halsduk + vantar, badbollar, armband, te, choklad, vårt presentkort på gummistövlar - en salig blandning helt enkelt. (Lite som Jo själv ♥) Mot kvällen blev det mys med gitarr, choklad, te och kaffe. Vi sjöng i kör till Björn Rosenström och annat flashbackframkallande och mådde allmänt bra - det behöver man nog ibland.

x
Jo & Erik i hennes nya tröja ;p

x
Jo & Rickard är vackra som dansar ♥ Sedan han & Bolle.

Sedan när vi skulle hem blev vi riktigt blåsta av Cicci (vilket pokerface :o) och skrämda av Rickard (som stod bakom gardinen). Jag var hemma igen vid 2 och låg och slöläste i ELLE-tidningen jag fick i födelsedagspresent. Verkligen inspirerande som vanligt, såväl reklamsidorna som reportagen. En fin blandning av foto, mode, illustration, ord och sånt där fint som människan faktiskt står bakom.

Med lampan släckt försökte jag somna i mitt nyskapade universum av självlysande stjärnor (har hela rummet fullt nu, men vill ändå ha fler), men jag lyckades helt enkelt inte. Så jag gav upp och här sitter jag nu. I morgon ska jag befinna mig klockan nio i hamnen för avmastning, yeah right vad pigg jag kommer vara känner jag bara. Woho.

Tack för en grymt rolig kväll! Pussel ♥

Inga kommentarer: