24 oktober 2008

Snart känns det fint att ha varit vid liv en dag till.

GRRR.....

Foto: Paula
Var ju tvungen att skrämma er lite i alla fall, det är ju Halloweenfirande i skolan i dag! Och Pixel hänger givetvis med. Världens bästa Karin och jag har skönaste konversationerna på msn:
x
K: Men om ni hittar extremt stora mängder godis imorgonbitti som ni inte klarar av att äta upp O;) finns alltid jag
M: xD <3
M: Och om du ser mig rulla till fysiken vet du hur jag gjorde
K: Och om du då känner nåt vasst mot magen vet du vem det är som är där o knaprar (A)
M: HAHAHAHA
x
Klockrent ^^ Fast hon förstörde mitt emodepphumör, som vanligt :(
x
Måste dra till skolan nu! Har massor att göra sen, måste städa, hämta blixten som äntligen har kommit och självklart packa till fjällen. Sen hoppas jag på att hinna träffa lite kompisar innan man försvinner en vecka :) Ha en bra FN-dag! Vi hörs ♥

Inga kommentarer: