15 oktober 2008

Höstfoto & Taboo

I morse hade jag en mysig fotostund med Pixel på väg till Frescati. Lite lame bilder: ^^





Efter lite boxning/kampsport under Jacks ledning (grymt kul!) käkade vi lunch inkluderande flera rombiska mackor... :)

..och efter fysiken blev det engelska Taboo igen! Det hela slutade med att Adam lyckades få Arman & Fredrik att gissa rätt på åtta ord under en omgång (det är grymt bra), medan jag, Tim, Klara och Paj låg och vred oss av skratt i bildsalen.

- Your favourite drink.
- Shark!
- Your favourite band.
- Oasis!
- When a country has a lot of money.
- Welfare!

Och ja, sådär höll det på. Helt sanslöst. Någon gång borde jag nästan utmana dem i Pictionairy, som ju är samma sak fast utan jobbigt många engelska ord man inte kan. Måste väl visa att jag inte är sämst på allt...

På matten hade jag min egna lilla Suicide Tank (<'3) med utsikt över parken fem våningar under. En puss till den som ser vad jag lyssnar på! ;)

Dagens bästa: Mycket :3
Dagens sämsta: Panerad fisk = skabbigt onyttigt ^^
Dagens låt: Kevlarsjäl av Kent
Dagens klädsel: Mörkblå jeans, vitt linne, stor blåvitrandig skjorta och mörkblå innegympaskor.

Ha det bäst! Pussel ♥

Inga kommentarer: