11 oktober 2008

Båtfix & övningskörning

Tjo.

Nattens sömn inbefann sig mellan klockan halv sju och halv åtta. Inte najs.

Hela dagen har jag verkligen känt mig sjukt bakis, varit törstig och mått halvdåligt och inte vetat om jag varit hungrig eller inte. Inte för att jag drack någon som helst alkohol igår, men dålig sömn brukar få ungefär samma effekt...

9:00 i hamnen träffades vi för att masta av och demontera durkarna på de tre avantibåtarna.

x

Utöver de här två mediterande muntergökarna var det jag, mamma, pappa, Fox och Erik, och efter en stund även Alex och Gustav.

Efter det följde någon timmes slötittande/powernappande framför Team America (som lillebror rekommenderade som en kvalitativ film).

Klockan två drog jag ut med pappa till Stockbyparkeringen för att övningsköra, för första gången i mitt liv! Det gick faktiskt över förväntan. Uppknarkad på Dumle körde jag runt på ettan och lärde mig hur kopplingen funkar och annat relevant, och lyckades till och med parkera riktigt snyggt några gånger.

:D !

Mamma & pappa är på middag och bror ska ha kompisar här, så det blir lugnt för mig i kväll. Inte mig emot ^^ Ska i alla fall träffa Cicci lite senare.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig lördag :3 <3

Inga kommentarer: