10 oktober 2008

Fredag! :D

Tjo! :)

Det här har varit en riktigt bra dag. Fredagar består bara av roliga lektioner med härliga lärare och idag fick vi dessutom tacobuffé till lunch - laddad inför en glad eftermiddag helt enkelt.
x
Vi hängde kvar någon timme i datasalen och sedan åkte vi hem till Klara på Kungsholmen och fikade med lite tjejer i klassen. Det var verkligen supermysigt! ♥
x
x
Blackbook kom idag (efter bara ett halvår), så alla samlades såklart kring citat, bilder och annat. Sofia var där också! :)
x
x
Karin & Paj ♥

x
2 x Lovisa S :)


Och vackra Klara ♥

Jag kunde inte stanna så länge, men hann i alla fall dricka lattte och se mitt livs första Sex and the city-avsnitt (åh, när det gäller TV-serier är jag så off! xD).
x
På väg hem lämnade jag tillbaka två biblioteksböcker varav den ena visade sig vara hela fem minuter försenad - lyckligtvis slapp jag betala. Hemma vid halv 7 och hälsade lite på familjen och fixade mig lite.
x
x

Har i princip sett likadan ut i skolan som hos Jo; jeans, svart linne, vit tee med texten
I didn't know I could fly
Until now
- vilket såklart matchades med det underbara halsbandet jag fick av Klara. ;p ♥ Och så örhängen, svart hatt och svart skinnjacka till det.
x
Nu bär det av mot Jo för att fira hennes födelsedag! :)
x
Trevlig fredagkväll på er, pussel ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jäähttemysigt, superfina bilder det blev också också! Vi tog lite modellbilder sen också, haha, du får se dom sen :):)