06 oktober 2008

Wohoo! :D

Åhåå, jag är lycklig igen.

- Pucko fungerar, sedan jag på mammas inrådan tvättat batteriet med sprit. Jag säger ju det, sprit är lösningen på de flesta problem! ;P

- Idag har jag fått ett kuvert med ett jättefint kort och ett supergulligt brev av underbaraste Lisa. Älskar dig! ♥

- Jag har sett klart på The great debaters, som verkligen var en jättebra film. Jag tror inte att den har kommit till Sverige än, men när den gör det rekommenderar jag er verkligen att se den. Mums.
x
- Jag har fått tillbaka alla Lasseskivor från lokalen
x
- Jag har min nya snygga hatt på mig! :D
x
...Kan det bli bättre?
x
x


Hihi, ni får stå ut med en egobild bara för att de är så ovanliga. Fråga inte vad det är med min läpp, ljuset faller så den ser helt vit ut ^^' I stället kan ju alla få credda min fantastiskt coola hatt ♥
x
Ha det bäst! Pusselipussar ♥

Inga kommentarer: