15 juni 2007

Cirklar & spiraler

Idag har jag först varit med min kusin Johanna och myst på altanen samt drömt om äventyrsresor till Karibien, och sen med Cicci och Cc på Willy:s och Fågelöudde (det var jävligt kallt i vattnet!). Helt chockerade blev jag och mamma inte när vi fick reda på att Pelle gjort sig illa på turneringen han åkte till i morse, och under eftermiddagen har han legat på sjukhuset i Västerås. Han och pappa borde nog komma hem snart... Så jag och mamma fick äta middag ensamma. *inte palla laga mat* Vi gick till Oskars och köpte sallad. Efter det har vi varit ute med hunden och sett Mannen som kunde tala med hästar (igen, sa jag att jag såg den med Andreas för typ en vecka sen...?) med tysk text den här gången. Party!

... Är sjukt trött. Vet inte riktigt hur det här kom sig, men precis som så många andra bloggar har min blivit väldigt tråkig. Jag har tappat gnistan, driften att skriva, och det känns ungefär som när man inser att man inte längre tänder på den man älskar. Vet inte hur jag ska beskriva det annars, och fan vad ni kan mobba mig om ni bara vill, men så är det.
Funderar på att ta en paus, "ett break" som det skulle kallats i ett riktigt förhållande (fast jag har nog bara varit KK med min dator & blogg... aldrig riktigt ihop), och komma tillbaka när jag fått tillbaka motivationen. För någonstans finns den, det vet jag, jag har bara glömt var jag lagt den. Och någon gång ska jag hitta den igen, jag lovar.

Goodnight sweetheart <3<3

Inga kommentarer: