10 juni 2007

Lördag

Jag åkte med till Rusta igår ändå. Det blev ju bra, vi åt lunch på IKEA: köttfärssås och makaroner, sallad, fri läsk och massa bröd samt glass till efterrätt. Alltihop gick på 10 kr. På Rusta köpte jag även ett 5-pack tandborstar (för att kunna använda en under två dagar på lägret och sen kasta den :P) och en jättesnygg kasse/väska. Najs!

Efter det drog jag direkt till Gamla stan för att möta flöjtkompisarna (problemet var bara att jag var där 45 minuter för tidigt men det löste sig. Se underhållningsresultat på bdb). Vi käkade pizza och gick på flöjtkonsert i Finska kyrkan, och sen åt jag After Eight- och Kiwiglass. MUMS!! Det var sjukt gott. Sen åkte vi hem och jag och Lisa cyklade hem från Ropsten. Kom hem lagom till film + jordgubbar med familjen :)

Inga kommentarer: