26 juni 2007

Tisdag

Lisa sov hos mig inatt efter Kottlabadet, mysimys. Vi var tvungna att gå upp vid 7 imorse eftersom hon skulle iväg, och sen satt jag och slappade på altanen hela förmiddagen och löste sudoku. Var ute med hunden en timme vid 12 ungefär, åt köttfärssås till lunch med bror + brors kompis och cyklade sedan iväg till Kottla. Jag joggade samma varv som i förrgår, och badade efteråt (ensam, eftersom ingen ville joina mitt party =/). Det var i alla fall mysigt, och jag cyklade hem igen runt klockan 4. Efter det har jag egentligen inte gjort något särskilt produktivt, löst lite mera sudoku samt varit med grannbarnen som kom ner för att hälsa på djuren. Vi åt korvstroganoff till middag och jag diskade *jippi*, nu sitter mor och planerar maten till scoutlägret i sommar. Party.

Förlåt att det här inlägget blev om möjligt ännu tråkigare än de tidigare men jag är så jävla sugtappad! (adjektiv?) Dessutom går jag runt och "pratar" i huvudet på tyska, och jag kan inte sluta! Det är sjukt jobbigt. DAMP!!! *suck*

....

Varför måste allt gå åt helvete? Varför kan man inte bara få vara... glad? Omtyckt? Snäll? Fuck it.

HATAHATAHATA

och, förlåt då, men jag tvingar fan inte nån att läsa det här.

Bror som bara har haft datorn hela jävla dagen och spelat fucking Rollercoaster ska givetvis ha tillbaka den eftersom jag har använt den i hela 25 minuter, damn it, Hare fint och sov så gott. Ciao =(<3<3

Inga kommentarer: