11 juni 2007

Måndag & picknick

Måndag morgon, jag är ganska pigg faktiskt. Eftersom det bara var till skolan jag skulle hinna innan 9 har jag lite tid över att slösa bort på datorpillande :P

Idag ska vi först röja skåpen, sen åka till Södergarn för att bada och ha picknick. Vid 6 ska jag förbi bodalsgården en kortis för att 1) lämna in lite lånenoter till flöjtläraren 2) lämna kvittot på boken som hon ska få byta 3) låna ett diadem av en kompis, till Dolly-grejen. Sen ska jag fortsätta ner till hamnen där det är scoutavslutning. Där lär vi förmodligen ha kappsegling, äta korv, gå tipspromenad och vara allmänt sociala.

Nu sitter jag äntligen och laddar upp bilder på dagboken. Något som lätt gör en väldigt irriterad eftersom sidan är så dåligt konstruerad, men jag ska inte klaga mer. Det har jag gjort tillräckligt...

Måste gå snart, ha ett bra liv. <3<3

Inga kommentarer: