01 juni 2007

"Nuttepoodie" /Lollo

Första juni, nu är det sommar. Officiellt. (Fast det är mulet ute och blåser som fan)

Imorse möttes jag av entusiastiska åttor efter matten. Sen dess har de skrikit DUVAN efter mig - negativt menat antagligen, eller i alla fall otrevligt/nedlåtande - så fort jag passerat. Great! Var extremt nere på slöjden (ehm, tjena att jag blir höjd i vår), satt och ritade samt konverserade med Cc som sa väldigt upplyftande grejer. Typ "Du klarar dig inte själv!" ungefär. Yeah. Och så framförde vi lite klagomål på Lennart som sitter i Antimobbningsteamet, eftersom dom inte gjort någonting vettigt på alla år. Känns det som.

Sitter i skolan på lunchen och är social med Lollo, Cc, Clara och Frida. Vår matlagning på hemkunskapen ägde, kommer säkert få jättebra betyg.

Efter det skulle vi gå till matsalen för att försöka vara sociala med Johanna, Lisa och Cicci (vilket misslyckades grovt, dom är nämligen försvunna). På vägen dit : "Tja Duvan" - Lyckan är gjord.

Jag är inte hatad av alla.

JAG KLARADE NYSS FEM SEKUNDER PÅ HELA ALFABETET PÅ TANGENTA!!!! :D

Haha, lyckan är gjord igen. Nu är det restaurangernas dag i kungsträdgården några dagar, vi ska dit ikväll med österrikarna och lite människor. Imorgon ska vi grilla hos Peder, och på söndag ska vi först segla och sen åka på grönan med folket :D

PUSSAR <3<3

PS. Måste bara säga detta om svenskan: Morrissey säger: "Jag vill att ni ska läsa minst en bok under lovet." Och Lollo svarar klyftigt: "Vilket lov?" xD <3<3 DS.

Inga kommentarer: