31 maj 2007

... Thoughts

Jag är en häst som gnäggar. Jag har "världens roligaste underbett" och jag blev äggad i somras av någon som jag fortfarande inte vet vem det är.

Detta är vad jag lyckats utröna av kommentarerna på det gamla blogginlägget, och jag funderar över vad jag egentligen borde skämmas för. Och vad som är mitt fel. För jag menar, att jag bloggar om det är totalt mitt fel och jag får skylla mig själv. Det visste jag ju redan när jag skrev det. Att jag har ett roligt underbett, och tydligen ser ut - eller beter mig - som en häst, är jag inte säker på att jag kan åta mig skulden för. Jag menar, man kan ju inte hjälpa hur man ser ut (och jag kan knappast säga att alla ni som hatar mig - ja, ni är ju en tapper skara idioter - är sådär chockerande undersköna, ni heller). Och jag får väl vara glad åt att det är någon som har roligt åt mitt utseende. Alltid något.

Så okej, slutsats: bloggen är mitt fel. Utseendet är det inte. Men det faktum att dom hatar mig - kan jag hjälpa det? Hade jag gjort mer rätt om jag försökt bli som dom ville att jag skulle bli...?

Kan tyvärr inte fortsätta längre. Klockan är halv 11 och jag är snart död. Ledsen för allt klagande (men snälla du - du vet nog vem du är - inga kommentarer om att jag är så negativ nu. Snälla. Det är ingen nyhet att folk tycker illa om mig, så låt mig face-a det.), hörs imorgon. CIAO (L)

Inga kommentarer: