24 maj 2007

Torsdag morgon - jag ser kaniner

Igår var jag i hamnen och seglade samt övade man (dunk) över bord. Det var najs! Benga var givetvis extremt aktiv i båten *hrm*, låg på rygg med huvudet under sprayhooden och fötterna upp på mittoftet. Yeah! (07:57. Varför är jag inte stressad? Svar: Vi har SA de två första timmarna. Helt seriöst, liksom, inom vilket ämne kan man sänka någon sista terminen i nian med motivationen "Du har inte närvarat på alla SA-pass de senaste två veckorna"?)

Det var fett gulligt, när jag kom ut till ninen imorse såg det verkligen ut som att han inte ville att jag skulle gå! Han var jättesöt och sprang fram och tillbaka och ställde sig upp mot gallret och så <3<3

Do you know how it feels like, loving someone... (hur är det sen? Jag suger på låttexter :P)

Fast, 08:00, man kanske borde gå nu i alla fall. Ha det fint barn! Pussar <3<3

Inga kommentarer: