22 maj 2007

Tisdagmorgon

Mitt nittionionde inlägg. (Eller nittiåttonde, eftersom ett av de tidigare fortfarande inte har avancerat från Utkast ut i oändligheten)

Ett ganska tråkigt sådant - det har inte hänt vidare mycket sen jag skrev det senaste - men jag har helt enkelt inget bättre för mig på mornarna. (07:48)

Det är grådisigt idag också, man borde döpa om veckodagen till Disdag, eller nåt.
Igår satt jag uppe för länge och läste gamla dikter i häftena av Lidingös gymnasister, blev extremt sugen på att köpa det nya samt medverka i nästa bok. (Vilket jag givetvis inte kommer få göra, såvida inte allt skiter sig - jag blir sänkt i X antal ämnen - eftersom min mardröm i övrigt är att hamna i ett gymnasium på ön.)

Idag har jag flöjtlektion. Det är intressant, för förra lektionen blev min lärare stolt över mig för att jag kunde låten så bra. Hoppas hon inte blir besviken idag heller... Ska spela konsert den 30e maj och 9e juni - party!
Måste även maila in Innsbruck-fotona till Expert så jag kan göra det där fucking collaget innan österrikarna kommer hit (good luck). Med sånt oändligt stöd från övriga gruppen såklart, ehm.

- Jag har hicka!! -

Shiiiit nu måste jag rusa, klockan är åtta prick. Ciao!!

Inga kommentarer: