28 maj 2007

Jag är dopad!

Det var inte alls så somrigt som jag hoppats på imorse, något som krossade mina drömmar om att ha på mig mina nya jeansshorts i skolan. Uu.

Precis som alla andra måndagar har i princip hela dagen känts totalt onödig. På grupprådet gjorde vi såklart ingenting - vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska göra för framträdande på avslutningslunchen - och på biologin höll jag verkligen på att somna rakt ner i bänken. Pinsamt. På bilden redovisade man typ 48 sekunder och övrig tid - alltså en timme minus 30 gånger den genomsnittliga redovisningstiden - gick åt till absolut meningslösa sysslor och diskussioner.

Lunch - party - chicken nuggets för en gångs skull! Det var faktiskt gott, och hade varit väldigt najs om det inte varit för det typ mulna/regndisiga vädret ute samt det stundande svenskaframträdandet. Både SOn och svenskan lyckades vi plåga oss igenom utan att egentligen få något vettigt gjort.

Sen hem, och leka lite med Cicci som kom och hämtade upp mig vid Gångsätra. Vi spelade datorspel på blip xD Underbart! Sen spelade vi kort också, och när jag vann över Cicci anklagade hon mig för att vara dopad! Komiskt.

Sen har jag nog inte gjort så mycket mer under dagen... Varit ute med hunden, lagat middag + ätit, pluggat lite. Bloggat givetvis. Planerat lite inför det kommande Österrikar-besöket.

Måste bara nämna en grej till jag köpte i lördags: En Bowling for soup-skiva!!! Party på riktigt - Malin är lycklig! Den är fett bra, hade hört de flesta låtarna innan och så var det några nya. Yeah! Haha, det finns typ 15 fetskumma spår efter de "riktiga" där bandmedlemmarna snackar irrelevant skit, sjunger falskt och skrattar. Great!

Just nu sitter jag och laddar upp bilder på bdb (som jag hatar så jävla hårt!! Seriöst, den hemsidan suger verkligen, tar skitlång tid att ladda, har jättekonstig struktur och layout, är jättesvår att förstå, laggar så fort man ska skriva en presentation.... Damp!).

Ha det bra alla människor därute, och med inte allt för liten sannolikhet kommer jag producera ännu ett blogginlägg ikväll. Pusskram

Inga kommentarer: