29 maj 2007

Pluttifikation

Nu har jag varit fett duktig, städat hela huset och bakat bröd till middagen. Det blev jättegott:)
Kom på några till grejer jag ville upplysa folket om angående dagens händelser:


1) Riset vi åt till lunch var mycket fredligt, därav det nyligen myntade uttrycket Peace-ris.
2) I matteboken fanns ett grönt miljömärke med en svan. Det är positivt!



... Annars har jag väl inte särskilt mycket nytt att komma med. Håller på och försöker plugga till det stundande MVG-provet i matte imorgon. Utan större framgångar, kan jag ju erkänna. Har lyckats komma till den insikten att summametoden fungerar som följer (det här är första gången jag publicerar en bild på bloggen, känns extremt nördigt att den handlar om ekvationslösningar):


... Om nu någon förstår. Jag gjorde det i alla fall:D Bilden är tagen från http://matmin.kevius.com/index.html. Det är fri kopiering på hela sidan så jag känner mig föga illegal. (smygreklam) Jättebra sida i alla fall! Rekommenderas starkt, och tack till Jocke som länkade mig dit första gången.

Jahapp, vad ska man nu prata om... Känner ingen press att prestera något i alla fall, som vissa gör. Tror inte det är vidare många som läser bloggen i vilket fall, skriver mest för min egen skull.

- SHIT - det är Is igen! Haha okej, han var lika fredlig den här gången, röjflaggor igen eftersom den förra omgången aldrig hann inledas innan hans kära mor tog makten över datorn.

(Vilket min egen mor visst vill göra precis nu) CIAO (L)

Inga kommentarer: