24 maj 2007

Matthias, grahamsbullar och dammsugna golv

*Puh* (städar, det är ansträngande)

Jag kom i tid till skolan imorse till slut, trots mitt ointresse för att lyckas med det. De två första SA-passen tillbringade jag på Allsal med Lennart/Djurgårn, OCH *extremt värt att nämnas* BÅDA PASSEN - alltså två timmar i rad - med Matthias i 8ab xD Alltså inte MED honom, men - i alla fall andra timmen - bakom honom, så man kan kolla in i hans nacke o rufsiga hår (och rita av det ;D). Haha, klockrent om han ser det här... men vafan, han vet väl att han är snygg. Som jag sa till Lollo: Man kan inte se sig mätt på honom! (Och i vilket fall går jag ändå snart ut nian, kommer förmodligen aldrig träffa honom mer och han får tro vad han vill om mig.) Najsigt var det i alla fall! Har poetat mig lite också på SAn men jag tror inte jag orkar publicera det på www.poeter.se ikväll. (För alla intressenter heter jag Överallt där, om ni orkar söka.)

På biologin skållade jag typ händerna tack vare Robert (L), vi skulle jämföra varmt och kallt vatten. Min slutsats blev att det varma vattnet var alldeles för varmt för att vara hälsosamt... Och så drack vi lite sockervatten, testade reflexer och behandlade varandra med akupunktur.

I övrigt har jag väl inte gjort så mycket aktivt under skoldagen, bortsett från att skriva ett engelskaprov. Om man nu kan kalla det aktivt, det var skitlätt men långt och jag var färdig efter 25 minuter.

Idag har jag, Lollo och Cc övat på matlagningen (vilket var långt ifrån onödigt, kan jag ju säga). Problem har uppstått och övervunnits, och delar av dokumentationen kan beskådas på min bdb...

Och så har jag typ städat halva huset, och inser just nu att jag är extremt törstig på iskallt vatten. Alltså tänkte jag överge kära dator och gå upp till köket, städa lite till kanske (för att vinna popularitetspoäng hos mor och far). SHIIT KLOCKAN ÄR HALV TIO! DAAAMP VAD JAG BLEV STRESSAD NU!!!

Aja, hare fint allihopa därute. Hälsningar från ninen också som var med mig och Lollo en stund idag :)(L) PUSSAR <3<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, tack duvan;)

Anonym sa...

heja hästen,gnäääääägg

Anonym sa...

Dra åt helvete!!:D Du är så jävla äcklig du ser ut som en häst mattias sa att du har världens roligaste underbett. Vi äggade dig i sommras, hahaha. Love.

Anonym sa...

Hästen dadada! Hästen dadada! You go girl!

Anonym sa...

hej på dig de låter inte så trevligt tycker jag.