31 maj 2007

Österrikare! =D

Men yeah, party.

Flöjtkonserten igår gick ganska bra, gjorde några fel såklart - det måste man nästan på konsert - men jag lever än. Boris fick stipendium på 6000 kr! Några andra fick också stipendium, mindre pengar men fler elever, och två av dom spelade gitarr tillsammans efteråt. Det var två killar i femtonårsåldern, FETT SÖTA, jag blev fan förälskad!! xD Killar som spelar gitarr är det sexigaste som finns. Seriöst. Och bara för därför fattade inte pappa - som satt i andra ändan av kyrkan - att han såklart skulle fota dom. Damn it! Har ju deras namn som står på programmet, så helt förlorad är jag väl inte.

Sen hem, laga middag och äta, och sen till centralen. (åååh vad jag har längtat!) Och där stod de redan, nästan hela gänget: Alla österrikare (+ en extra) och nästan alla svenskar. Aaaww vad jag har saknat dom!! (L)
Vi körde hem Ciccis också, så kom dom och hämtade henne hemma hos oss.

Allt är bra nu, bror vill ha datorn. PUSS(L)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hästen bloggar, v75 från

Anonym sa...

gå in på www.minhast.com där finns du duvan live med dina vänner:D

Anonym sa...

jk

Anonym sa...

opp

Anonym sa...


åpåpå