30 maj 2007

Lunchrast

Waaiii:D Haha, jag och Cc sitter i skolan och spelar minigolf och läser dikter. Yeah!

Känner att vi har SO om 4 minuter, därför gick jag in på bloggen för att hämta min fina konversation mellan mig, en indisk guru och en buddistisk munk. (se längre ner i Maj under "en pessimist i sitt livs form") Skiten ska för övrigt lämnas in imorgon, samtidigt som man också ska visa att man kan Asienkartan med lite olika länder, städer, religioner, hav osv. Great?

Det är fortfarande mulet ute. Innan svenskan gick jag och några andra runt och letade efter möjlighet att skriva ut våra texter. Något som skulle visa sig vara extremt svårt. I sal 16 funkade inte internet. Vi begav oss till sal 12, där vi snart insåg att skrivaren i biblioteket var sönder. Då gick vi ner till 20-korridoren, fick nobben av en vikarie och satte oss sen i sal 24, för att sedan upptäcka att inte heller skrivaren i 20-korridoren fungerade! DAMP! Det blev ändå ingen picknick, vi hade party med Eva Morrissey i sal 16 istället. Och jag körde på en limerick ur huvudet, alla typ mobbade den, här är den i alla fall:

Det var en gång två bröder Montgomery
Som aldrig drack annat än Pomeri
bjöd man dom på vatten
så sa dom "Fy katten!
Det är sånt man omkommer i."

(Malin like :D) Har massa mera också, på datorn, på poeter.se och i lite tidningar hemma. Jättebra om man vill läsa korta och roliga texter!

Nu känner jag att min SO har börjat och att jag borde skriva på min inlämningsuppgift. Hon sa uttryckligen att jag fick springa runt i hela skolan och leta efter en dator, och sätta mig var jag ville. Eftersom hon "litar på mig".... Yeah. Kanske borde se till att inte göra henne besviken.

...Fast tangentborden i skolan är så sköna! Haha okej, misstolk, men man skriver så snabbt och lätt på dom! (Och bara massa skit)

Okej då, återkommer senare. Puss! (L)

Inga kommentarer: