28 maj 2007

Hjärtklappning!!

Shit, jag skakar!! (Alla kommer tycka det här låter helt cp, och det är det ju också) Alldeles nyss kom det upp en sån där msn-ruta i hörnet, en turkos. Jag fick hjärtklappning, det är bara Isak som har den färgen. Vet, det låter helt stört, men jag blev så sjukt rädd!! Liksom, vad vill han nu - komma med ännu fler djupa moralutläggningar, eller vad? Han var i och för sig väldigt fredlig av sig (trots att jag aldrig kommer kunna lita på honom igen, jag menar hur roligt är det inte att hitta någons ex på personens msn och börja snacka för att jävlas?), och ville spela Röjflaggor, haha.

Aja, har fortfarande lite sådär skakningar i kroppen, men det funkar. [Just an ashole sometime... /BFS]

Puss igen - Haha, det blev ett till inlägg, I really hate to say it but I told ya so!! :D (*Känner mig själv*)

Inga kommentarer: