13 maj 2007

Wooahh *burr*

Jävlar, är klockan redan 12?! Har inte gjort nåt produktivt under de tre timmar jag har varit vaken, funderar på att göra ngt åt det. Måste bara säga att pappa tror att fotbolls-EM nästa år kommer gå i Sydafrika (...), och att det har börjat växa tulpaner i våra rabatter som vi definitivt inte har köpt (eller ens planterat?). Möjligen kom dom i med nån tidning, i en påse som överföll oss någon gång. OCH så måste jag citera den svenska kommentatorns benämning på astronauterna i ESC igår: "Den aluminiumklädda ipren-mannen", fanns ingen mer klockren beskrivning. Snart kommer Andreas, hoppas jag, har totalt tappat sugen på att blogger.com inte fungerar som jag vill, det inte är vår ute, jag har för lite pengar i förhållande till hur mycket grejer jag vill köpa, det är fucking kallt här och jag fryser ihjäl... osv. Tror ni fattar. Ciao (L)

Inga kommentarer: