09 maj 2007

Gina, Kom och kravmärkt porr

Viktiga notiser som jag glömde nämna om måndagen: Vi fick googleträffar på "kravmärkt porr", och har fortfarande inte lyckats klura ut vad det kan innebära. Kravmärkt porr? Sedan lyckades vi sensationellt nog också bränna oss på skolmaten, för första gången ever.

Igår var det samling i gräset nedanför Lisa för en extremt intressant undersökning som tog oss ca 2 h att genomföra, inberäknat små pauser för fika, flum osv. Vi kom bland annat fram till att 23% av alla passerande bilar vinkade tillbaka till oss. Sedan var vi i skolan en kortis innan vi drog till stan för att fortsätta fråga folk om hur de tar sig till jobbet (samt köpa lite Gina tricotkläder och McDonald'sglass). Kom hem till två då vi hade en mycket kort så kallad handledarträff, som givetvis inte resulterade i någonting produktivt alls. Cc var oförskämd och frågade "asså Elena, vet du ens vad vi håller på med??", det klockrena var ju ändå att svaret vi fick löd ungefär såhär: "ehm, neej ni bytte igår ja, men jaa neeej" xD Hon är ju för underbar ibland. Sen fick vi sluta eftersom blåsta Elena trodde man kunde göra så bara för att vi valt att börja tidigare.

Hade flöjtrep på eftermiddagen och käkade lite mackor, sket i middagen och drog till skärsätragården vid halv 7 ungefär. Träffare lite trevligt folk, käkade glass och var social :) Oscar har lärt mig hela versen till Kom nu, så vem äger?! JAAG!! xD (okej, Oscar också.) Sen drog folket hem äckligt tidigt pga tråkiga TVprogram typ Grey's och House, så jag var med Oscar och Erik. Najs! Sen kom jag hem vid halv 10 och familjen var sugen på glass ^^ Så jag åt glass för tredje gången den dagen.

Följande trevliga saker har jag att vara lycklig över:
  • Kan spela "Kom" :D
  • Finns hur mycket snygga kläder jag vill ha som helst
  • Ska vara barnvakt på fredag kväll!! :D:D:D (L)
  • Lidingö runt på lördag - Party!
  • Slipper spela på gudstjänsten på söndag -> kan vara med Andreas
  • Kan vara allmänt slapp eftersom det är projektvecka utan läxor o sånt
  • Det är snart sommar :)
  • Har världens underbaraste (komparera?) kompisar!!(L) (okej, det där lät väldigt fjortis. So? Så är jag väl det då:P)
  • JAG SKA PÅ WINNERBÄCKKONSERT I HÖST!!!! BILJETTERNA SLÄPPS IMORGON, JAG OCH CC ÄR SÅ JÄVLA TAGGADE!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D (L)(L)

Säkert massa mer också. Nu måste jag dra till skolan - som om Elena nånsin skulle bry sig huruvida vi kom i tid eller inte, det är bara säga "ehm, vi ska göra en undersökning i stan hela dan" - om inte annat för att vara social med folket. Wiiii!!! Ciao (L) /Malin

Inga kommentarer: