15 maj 2007

Lycklig fiskmås, det är vår ute

Aahh, gissa vem som började klockan 10 imorse och slutade ett? *nöjd* Jaag såklart :D Haha och alla andra på volleyn såklart. Vi ägde faktiskt nästan. Och gissa vem som har varit på Lidingö Tidning, på apoteket och fixat present till sin lillebror? *nöjdare* Jaaag!! Och - till det bästa - gissa vem som har klippt sig kort?? *nöjdast* JAAAAAAGG!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D Ihh, är lycklig! Och klockan är bara halv 4 så jag har inte alls bråttom till flöjten, och sen ikväll kan jag åka till gården och skryta lite med Kom :P (Och typ käka lite av Oscars glass eller nåt, *oskyldig*) Och imorgon ska jag till stan:D Har köpt ett par fina shorts på H&M idag (har ju bara beställt 3 par från katalogen och det verkade lite snålt ;D)

Haha det var så klockrent, när jag var i centrum gick det förbi en kille typ 20-30 år i illblå byxor, verkligen illblå, och precis efter honom gick en gammal tant typ 70 bast i PRECIS likadana manchesterbyxor xD Säger en del om killens klädval. Sen när jag stod och låste upp cykeln kom en tant typ 80 år och 1,40 lång och frågar mig var jag har köpt min "jacka" xD Så jävla skönt. Hon kändes liksom inte riktigt som den typen som vanligtvis går runt i Bikbok-kläder (hon hade aldrig hört namnet och hade ingen aning om var det låg). Ibland älskar jag gamla tanter trots allt...

Sitter och lyssnar på BFS - givetvis - precis som en kille från typ... 7an? 8an? Nånting, som var på volleybollen. Satt bara och lyssnade och log :)
[I thought it was over? - Aw, that's just great! The whole damn world is just as obsessed... oh-oh-ohohohoh... :D]

Jag är en lycklig fiskmås, nu ska jag leka lite med mig själv och hunden innan flöjten. Pusselipussel på alla därute!! (L)(L)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad är bfs?